LLEGIR I TOCAR LLIBRE JOC

LLEGIR I TOCAR LLIBRE JOC

Editorial:
KÓKINOS
Traducción:
DUESA ESMANDIA, ANNA
Ilustración:
CARLE, ERIC
Año de edición:
Materia
De 0 a 3 años
ISBN:
978-84-16126-73-6
Páginas:
8
Encuadernación:
Cartoné
Colección:
El mundo de Eric Carle
6,00 €
IVA incluido
En stock
Añadir a la cesta

Com borda el gos en català? ¿I en anglès? De quin color és l'ànec? ¿I com es diu en anglès? Els colors, els números, les formes, les paraules i més, en aquest sorprenent llibre bilingüe per jugar i tocar.

Res millor per aprendre els conceptes bàsics en català i en anglès que un llibre joc com aquest. Alguns dibuixos contenen textures diferents que els petits poden tocar, sentir i diferenciar. A més, hi ha una finestreta que es pot obrir una i mil vegades per descobrir què hi ha darrere. I molts efectes especials que el converteixen en un objecte molt atractiu.

Eric Carle ens regala aquesta vegada un llibre ple de color i joc per als més petitons. Un autor consagrat que no només ven milions de còpies de les seves creacions sinó que també arrenca la mateixa quantitat de somriures i caretes de sorpresa.
Ideal per compartir en família i imprescindible per a l'escola infantil.

Artículos relacionados

Otros libros del autor