LA LLIBRETA BLAVA

LA LLIBRETA BLAVA

Editorial:
STONBERG EDITORIAL
Año de edición:
Materia
Narrativa en catalán
ISBN:
978-84-947542-2-7
Páginas:
298
Encuadernación:
Rústica
Colección:
Stonberg
20,00 €
IVA incluido
Contactad con la librería para consultar

Quan, de petita, la mare em deia que m’havia d’acabar les llenties perquè llençar el menjar era un pecat, o quan em demanava d’ajudar-la amb les feines de casa, argumentant que ella a la meva edat ja treballava, jo no l’escoltava, tan sols l’obeïa.

Van haver de passar uns quants anys fins que em vaig interessar pel que ella m’explicava i que vaig comprendre l’abast de les seves paraules. I va ser llavors, probablement, quan vaig saber que algun dia hauria d’explicar-ho per retre-li homenatge.

La vida rural a l’Aragó, el desgavell del conflicte armat i l’època de postguerra a la ciutat de Barcelona són els escenaris per on transcorren els primers vint-i-tres anys de la protagonista d’aquesta novel·la; una nena que creix tranquil·la en un poble de secà, fins que la vida se li gira d’esquena.

L’Anita és una noia innocent, d’aparença fràgil i indefensa que, amb la seva intel·ligència natural, segueix el camí que li toca fins que adquireix prou fortalesa per desobeir l’autoritat familiar i per lluitar contra les seves pròpies creences.

Estimo aquesta història per la proximitat emocional amb la seva protagonista, i perquè segur que, com l’Anita, hi ha hagut moltes altres dones, lluitadores silencioses, prou valentes per dissipar el dolor i construir l’esperança. Altres protagonistes, també representades en La llibreta blava.

Artículos relacionados

  • TINO COSTA
    Titulo del libro
    TINO COSTA
    ARBÓ, SEBASTIÀ JUAN
    Contactad con la librería para consultar

    20,00 €

  • EL DIA DE L'ESCÓRPORA
    Titulo del libro
    EL DIA DE L'ESCÓRPORA
    BONET PINYOL, MIQUEL
    Contactad con la librería para consultar

    13,50 €

  • EL CAMÍ DELS ESBARZERS
    Titulo del libro
    EL CAMÍ DELS ESBARZERS
    DALMAU, ALBA
    En stock

    16,50 €

  • HAIKU A BROOKLYN
    Titulo del libro
    HAIKU A BROOKLYN
    VIGÓ ARNAU, JOAN
    Contactad con la librería para consultar

    16,00 €

  • PERQUÈ HA MORT UNA NOIA
    Titulo del libro
    PERQUÈ HA MORT UNA NOIA
    DE PEDROLO, MANUEL
    Contactad con la librería para consultar

    20,00 €

  • ON ETS, ANASTÀSIA?
    Titulo del libro
    ON ETS, ANASTÀSIA?
    MAGRINYÀ, MARTA
    Contactad con la librería para consultar

    16,90 €