Hola, em dic Tom Gates, i en aquesta aventura, el meu pare vol ver un estel per sortir i respirar aire fresc. A mi, això de l'aire fresc em faria més il·lu si tinguéssim un gos. Però me l'hauré de pintar a l'oli, perquè la meva germana Dèlia és al·lèrgica als gossos. I jo, a ella! Ara, el Derek, el Norman i jo assajarem de valent per al concurs de la revista Súper Rock. Com que falten molts dies encara, no passo gens de cangueli. O sí?