Qui va dir que la ciència era avorrida? Un llibre perquè nens i nenes a partir de 8 anys aprenguin ciència de manera divertida i intuitiva.
PER QUÈ m'he de RENTAR? PER QUÈ no CAUEN, ELS AVIONS? COM es FORMEN, les MUNTANYES? PER QUÈ és BLAU, el MAR? PER QUÈ SOMIO? "Per què no noto com gira la Terra?" és una introducció irreverent i informativa a la ciència, mitjançant preguntes enginyoses. Cada pregunta obre pas a una exploració detallada i plena de fotografies, il·lustracions i diagrames. Els nens i nenes aprendran, per exemple, com funcionen els seus cossos, per què les fulles són verdes, per què somiem, i si el famós Núvol és un núvol de veritat. Ple d'humor i divertides il·lustracions, aquest llibre és perfecte per a les ments joves i els científics i científiques del futur.