Que difícil és enfrontar-se als propis sentiments! De vegades ens fa tanta por que els amaguem perquè ningú els descobreixi. Però el Saül està decidir a afrontar les conseqüències de parlar clarament. Està decidit a mostrar-se tal i com és. No serà fàcil, no. Fins i tot haurà de fer coses que no voldria fer. però el que ell desitja per sobre de tot és ser acceptat tal i com és. Sense disfresses, sense màscares.